fredag 20 juli 2007

Utmärkelse



En sån där liten utmärkelse fick jag av Peterlina. Meningen är väl att man ska skicka vidare den där lilla skylten men de jag vill skicka till har redan fått (av samma Peterlina) och så är det ju lite i den här pysselblogosfären. Alla känner alla, det är ändå en rätt liten krets. Så därför kliver jag utanför den kretsen och ger er en annan rockin' girl blogger som inte alls bloggar om pyssel men icke desto mindre har en massa coola saker att säga. Hon är rätt sur men det är inget att vara rädd för. Hon är egentligen otroligt rar när ingen ser henne ;). Jag ger er....Drottningen.
(Hennes sambo skriver för jävla bra också, men han är en han och således ingen rockin' girl blogger.)

Vidare slår jag ett slag för den här tjejen. Jag garvar läppen av mig varje gång jag läser. Hon är sjukt bra.

4 kommentarer:

Anonym sa...

nu gör du mig sådär rörd igen. du förstår min image. ;)

Anonym sa...

Vad fina scrap bilder du har gjort.. har du gjort alla för hand eller något av de gjort på datorn?

Anonym sa...

hur i helvete skriver jag? förstör menar jag ju. sådär blir det när jag blir alldeles till mig i trasorna

Carina W sa...

Malin: Jag scrappar allt för hand. :-)