fredag 24 augusti 2007

Nån slags titel här

Jag vill bara säga att jag ska börja uppdatera bloggen igen.
Snart.
Mycket har hänt och det är mycket att fixa med.
"Det är lite struligt just nu" som Rutger Jönåker sade....

Min mamma gick bort för en dryg vecka sedan och själv har jag slagit mig illa då jag har ramlat i trappen. Ovanpå det ska dödsboet tas om hand, begravning planeras och dessutom så har jag ju faktiskt ett jobb att sköta för att inte tala om att familjelivet ska gå ihop också.
Jag märker att jag låter lite gnällig nu, och jag gillar ju inte gnäll så nu ska jag sluta.

Snart.

Jag lovar.



Edit: Nu finns det ett "e" där det inte fanns ett förut.

2 kommentarer:

fanny sa...

Tänker på dig, tjejen. *kramar om* När du känner dig lite mera fit for fight kan vi väl ta en pyssellunch. Jobbar numera vid stureplan så jag har nära till EH!

Carina W sa...

Pysselluncher kan jag ta när som helst. Det är ju sånt som får mig att må bättre! *s*